Arkadaşlar merhaba
4 aylık bir oğlum var, geçen ay adet görmeye başladım 14 şubatta ve dolu dolu 6 gün sürdü. Ama bu ay hiç olmadım. Sizce hamile kalmış olabilir miyim? Ya da düzene girmediği için mi böyle oluyorum. Dışarı pek çıkamıyorum eczaneye gidemiyorum virüsten dolayı. Ama aklımda takıldı. Yardımcı olursanız sevinirim.