Merhabalar anneler sağlıklı günler. Bebeğim 10 ayını geçti hep uykuları sorunlu bir bebekti ancak son günlerde sabrımın sonlarını yaşıyorum denebilir. Gündüz uykularına uyutuyorum hiç ağlamadan uyuyup uyanıyor ama gece uykusuna uyuyunca ben odadan çıktıktan 5 dakika sonra ağlıyor ve asla bir saat bile uyumuyor deliksiz. Acaba neden olabilir ??? Bu arada benimle uyuyor ve emerek uyuyor gece ve gündüz uykusu aynı yerde.