Sevgili anneler; 5,5 aylık bebeğimin haftaya 6.ay aşısı var.. doktorumuz Koronadan dolayı bebeği hastane ortamında olmasının dogru olmadığını düşünüyor..Evime yakın sağlık ocağı da var ama son günlerde ki haberlere göre salgının yayılmasıyla birlikte sağlık ocaklarına yönlendirmeler olduğu söyleniyor.. bu aşı ertelenir mi? Ortalık sakinleşince virüs ortadan kalktığında yaptırsam olur mu? Evden hiç çıkmıyoruz Allah korusun bulaşır diye çok korkuyoruz..siz ne gibi önlemler aldınız?önümüzde ki iki hafta çok kritikmiş.. Kafam çok karışık, virüsü kapma ihtimaline göre yaptırmamak mı daha doğru🙅♀️