Biogaia ilaca basladım oglum 13 gunluk bugun ilk gunjmuz gunde iki uc kere kaka yapamadıgımız için sancıları oluyor duzensiz kabız değiliz ama bugun hiç yapmadı emmediği için mama kullanıyorum aptamil 1 ve surekli ıkınıp ağlıyor bu neredeyse sabah oglen ve gece oluyor bugun okadar ıkınmaya kaka yapamadı ama gazını cokartıyor hem usten hem altan ..! O ağladıkca ve huzursuz oldukca istemsiz bende çok uzuluyorum doktorum 4 gunden sonra mudahale dedi