gigibjk Kizlar bebegim 8 günlük memede yada kucağımda uyuyor yataga besige birakinca hmn aglayip uyanıyor nolur yardim edin bi caresi varmi:((
[silindi] gigibjk Malaseed yok şuan senin kokuna muhtaç sütğde içince rahatlıyor, mayışıyor :) Bi süre sonra düzene girer 😍
ilknurtalasgul Daha yeni gelmiş dünyaya tek tanıdığı bildiği senin kokun sıcaklığın.Biraz zor olur senin için ama gayet normal bir süreçten geçiyorsunuz sabırla tadını çıkarın 🤗
Eceozdemir18 4 ay 12 günlük kızım ilk g7nden beri böyle aslında bazen çok iyi memede hemen uyuyo ama bazende zor oluyor ama dünyanın en güzl hissi zatn 1 2 yaşına gelince istemicekler
Sahanemm0311 gigibjk en güzel zamanı şimdi biraknistedigi kadar kalsın koynunda sim sıkı sarıl bebeğine allah analı babalı büyütsün 🥰👼
Bernauslu gigibjk benim kızımda öyleydi göğsüm de uyurdu yoksa ağlardı. Benimde hoşuma giderdi şimdi o şekilde uyumuyor büyüyünce istesenizde uyumayacak. Sizin kokunuzu istiyor çünkü.
Busraae gigibjk canım memeyi emerken kendi kendine bırakmasını bekliyor musun memeyi? Bende öyle uyudu diye çekiyordum memeyi hemen uyanıyordu geri. Ama kırkımız cıkana kadar cok cektim uyuyor besiğe koyunca uyanıyor Du 4-5 kere tekrarladıktan sonra anca uyuyordu
Gizemdeniz gigibjk ay canim be gigibjk yaa valla bende oyleydim o kucagim mememde dururdu ben uhuya kalmamak icin kendimi cimciklerdim.Ha gectimi dersen hala mememde uyuyor.Ama ben ek mamaya baslayinca rahatlamistim baktim bu cocuk benim mememden inmicek dedim herslde doymuyomudur nedir mama basladik ama emzirmeyi asla birakmadim hep emzirdimde sonra 1,5 ay sonra memeyi cekmeyi ogrenince mamayi biraktikkk 🥰
gigibjk Gizemdeniz valla 5 saat mücadele ettik bugun dalip ezcem kizi diye korkuom uykusuz kalmami gectim endise ettim neyseki aksam 5 saat Sonra uyudu finalde birakti 😂🖐
gezentianne gigibjk Buna dert edilecek bir konu gibi bakarsanız yanlış yaparsınız. Sizin kokunuzu,kalp atışınızı ister güven duyar. Ne zaman isterse yanında olmalısınız
gigibjk gezentianne dert etmiyorum tabiki 5 saattir göğsümde yatıyor yataga gecince agliyor bnde yatamiyorum ezerim diye dalip korkuyorum endişem var dert degil yani
KitapKurduAnne 5 ay 6 günlük ,ilk günden beri böyle uyuyoruz.🥰O bırakana kadar devam .😊Ki siz çok yenisiniz ,sizin kokunuza ,nefesinize çok çok ihtiyacı var . ♥️Sağlıkla,huzurla büyütün inşallah .🍃