Dimplesbaby Alyask pamuklara göre daha uygun biz geçen sene almıştık faizler de düşüktü şimdi evler daha da uygun ama faiz yüksekdi nakit varsa aslında kaçırılmayacak fırsatta
Alyask Dimplesbaby hayırlısı bakalım almayı düşünüyoruz ınstgrm hesabın varsa takıpleselım 5 aylıkmıs bebıslerımız gelısımlerını takıp ederız
Sinemis [bilinmeyen] 3 aydın batıkentteyimm eskiden 19 Mayıs caddesindeydim Elif hanımcımmm ben de Elmira nın annesiyim bir haftalık anneyimmmm 🙈🙈
Tugbaarya Herkes ya Etimesgut ya Batıkent :) ben hepinize en yakınım :))))))) Mamak da ikamet ediyorum yaş 27 bir Paşa'nın ve bir prensesin annesiyim. Çok şükür. İki ailede yakın bana ama yinede tek bakıyorum bebislerime. Bazen devrim dönüyor durup bi nefes almaya çok ihtiyaç duyuyorum ama snr arkadan ingaaaaaa :)) sağdan oğlum aaaa diye soldan eşim bağırır tubaaaa :)))) snr aynı kalır döngü devam :))))
Ctnayse Ecm bende çakırlara yakın oturuyorum kardelen mahallesinde. Bekarken çakırlarda oturuyordum( yunus marketin karşısında)
Rabisss Evlenip İzmire yerleştim. Doğma büyme Batıkentliyim ☺️ çok mutlu oluyorum böyle gördüğüm zaman 😍