biranne11 Uyanır uyanmaz emziriyorum bizim dişten değildi 6 aylıkken benim tam işe başladığım dönem bi meme reddi oldu çok korkmuştum ben de çok üzülmüştüm bırakıcak diye uykuluyken verebiliyordum anca . Bi de iyice acıkmasını bekliyordum . Doktor sakin loş ortamda emzir demişti . Öyle yaptım işte düzeldi biraz şimdi de hep sakin ortamda kimse yokken emiyor . Ama sabır çok önemli bırakmasın minağınız memeyi .