biranne11 Kızlar uyanır uyanmaz emziriyormusunuz ? Yoksa onun istimesini mi bekliyorsunuz ? 👯♀️ Meme reddi yaşıyoruz ya bu diş nelere kadirmiş 😫 Dayanamayacağım sanırım 🥺
iyikianneyim61 biranne11 merhana ben uyanir uyanmaz emziriyorum aglayarak uyaniyo cunku bende meme reddi yasiyorum uylu halinde emzirmeye çalışıyorum
Tosbigim biranne11 6 aylık hayır.. uyanıyor biraz oynayıp gülüyor. Bezini değiştiriyorum. Genelde bizden önce uyanıp beşiğinde oynuyor. Bizde sesine uyanıyoruz. Biz kahvaltı etmeden emziriyorum tekrar uyuyor sonra biz yiyoruz..🙃
espalp biranne11 uyanır uyanmaz emzirmiyorum. Emerek uyuyakalıyor genellikle zaten aç olacak kadar uyumadığı için en azından yarım saat, kırk beş dakika bekliyorum
Nurunannesi42 3 aylık kızim var 2 gündür meme reddi var uykusunda emzirebiliyorum ve ne yapacgimı bilemiyorum
Gamzelii1 Ahhh bizde öyleyiz 3 aylk uykulu iken emzrrm yada yatakta olucz gündüzde enzimle kandrp emzrym
biranne11 Tosbigim Bende öyle yapıyordukm gayet iyi ilerliyordu annemler geldi uyandı emzir açtır o dedi düzeni kaçtı 😫😅 Bugunki işaretim 😫 bu olsun 😂 Varya ölüyoruz şuan
Deletedmom41 biranne11 8 aylık gece yanıma alıyorum yanımda yatıyor sabah ben uyanmadan kendi açıp emiyor 😂 o emerken ben uyanıyorum 😂😂