Valla artık kafayı sıyırmak üzereyim kızım 4 ay 4 günlük aşı yapıldıktan sonra huyu tamamen değişti geceleri iki saatte bir uyanırdı şimdi her 20 dakikada bir uyunıp gözü kapalı şekilde ağlıyor tam uyuyacak gibi oluyor haydee yine baştan ağlıyor bugün biraz poposunda pişik olmuş acaba bi yeri ağrıyorda anlamıyor muyum ??? Kilosu suan 7kg sadece anne sütü veriyorum şayet belki açtır ondan ağlıyordur diye mama verdim 60 cc nafile yine aynı sizce doktora götürmeli miyim lütfen kızım ağladıkça çok üzülüyorum ve yoruluyorum