goncaalp Bebeğim 3 günlük allahasukur emiyor sütümde var ama goguslerim sis sis beni rahatsiz etmiyor ama ne zaman sagmaliyim ? Ya da sagmali miyim
Yavuzalii goncaalp kesinlikle sağın! Ben saçma bir şekilde ay sağmam ne makinası diyordum. Mastit oldum. Günlerce 39 derecenin altına ateşim zor düştü. Aynı sıkıntıları yaşamayın. Göğsünüz tıkanmasın. Şimdiden kolay gelsin 🌸
JrEminJrbusra Bence mastit olmamak için göğsü rahatlatmak gerek,,sağarsanız iyi olur diye düşünüyorum,,3günlükmüş bebeğiniz hem kaç cc süt geldiğini görmüş olursunuz
Ipekk goncaalp şiştiği için emzirmeden önce bir miktar sağın sonra emzirin bence. Zamanlada azaltın sağmağı çünkü sağdıkça bebeğin ihtiyacından fazla süt üretiyor tazyik problemi olabiliyor rahatsız olmadığınız sürece sağmayın