Selince Ebrupolat__ 3 ay 20 günlüğüz. Ufak ufak tadımlar yapıyoruz. İstiyorsa verin bence. Gec baslanıldığında ileride yemek seçme oluyor diyorlar.
tosuncukannesi Skn233 yok canım kilonuz gayet iyi çok şükür ama alerjik bir bebek sadece tıbbi mamayla besleniyor onların tadı da çok kötü hem damak tadı otursun hemde vitamin alması açısından 4. Ayda başlamam gerektiğini söyledi
Ebrupolat__ Melegimsin ElifkonunAnnesi Urasdeniz38 Defneannesi_ Ferhanikra Canım bu aya kadar anne sütü aldı ama şuan mama içiyor beni emmiyor 3 çekiyor ağlıyo böyle giderse sütüm gidicek
Defneannesi_ Ebrupolat__ kesinlikle başlamayın. Hele ki anne sütü alıyorsa . Bir daha ne zaman bu şekilde anne sütü alabilecek ki ? Bu acelemiz neden. Ben 180 gün dolmadan başlamadim. Etrafımda başlayanlar vardı ama hep mide ve bağırsak sorunu yaşadı yavrucaklar.
Urasdeniz38 Ebrupolat__ ben basladim suan 4 ay 10 gunlugunuz…mama kullandigimiz icin doktorum baslayabilirsiniz dedi…yogurtla basladim bugunde meyve puresine gectik
ElifkonunAnnesi Ebrupolat__ 5 aylık benimmkızım, sadece yardımlara başladım buharda haşlayıp sürümle sulandırıp iyice ezip minicik tattırıyorum 6. Ayda ek gıda mod:on 🤣
Zeynosmom Ebrupolat__ anne sütüyle besleniyorsa geçme. Ne kadar geç olursa o kadar iyi. Ama mamayla besleniyorsa 4.5 aydan sonra ek Gıda veriliyor diye biliyorum yanlış değilse.
Ebrupolat__ Anneveoglu artık emmiyor canım 4 aylık bu aya kadar anne sütüydü şimdi 3 çekiyor ağlıyor mecbur mama veriyorum sütüm gidicek böyle devam ederse
Anneveoglu Ebrupolat__ benimde 4 ay içti sonra sadece geceleri uyku halinde içiyodu sonra gecede içmemeye başladı mama verdim açlıktan huysuzluk yapıyordu çünkü. Mama ile besleniyorsa doktorlar ek gıdaya erken geçilebileceğini söylüyor ben 5. Ayında başladım. Sıkıntı yok allaha şükür
Deletedmom276 Anita hayır kaşık kullanmıyor sadece arada çatal kullanmaya çalışıyor, çorba yoğurt kefir bunları minik bardaklarla kendisi içiyor. Döke saça içiyordu ilk zamanlar şimdi biraz daha becerebiliyor tek başına içmeyi.