ahmt Sbl bana öyle demedim sadece adet olmassın dedi İnternetten araştırdım çok kötü yorumlar var ne yaptım ben şuan çok korkuyorum 😣
Muhammedikra ahmt yok canım ben iğne vurulmadim hap kullanıyorum ama hiç memnun değilim eğer 3 aylık bir iğne varsa bi zararı yoksa bende vurulabilirim tam bilgi almam lazım
ahmt Muhammedikra yok bence vurdurma beni çok kötü etkiledi yan etkileri fazla benim yengem hap kullanıyordu bıraktıktan 2 sene sonra çocuğu olmadı keşke yapmasaydım bendea
Muhammedikra ahmt kullandigim hap cerazette sadece 1 aydır kullanıyorum ebe sağlık bakanlığı tarafından onaylandığını yan etkisinin olmadığını söyledi bende her ictigimde lekelenmem oluyo işte o yüzden memnun değilim sordum ki eğer iğne iyise onu vurulaym
G_ADAN Ben sormuştum ama sıkıntı yaratıyormuş. Çünkü hormonları bozuyormuş çocuk olmaması için. Daha sonra çocuk yapılmaj istenirse zor oluyormuş doğum kontrol hapları için de aynısı geçerliymiş. İğnenin özelliği o zaten hormonları yumurtalıkların özelliklerini öldürüyor çocuk olmasın diye. Çok çok araştırmıştım bunları. Son olarak 1.5 ay önce spiral taktırdım en iyisi bu. Takıyorsun 10 yıla kadar duruyor. Hap gibi her gün aynı saatte içme derdin yok, iğne gibi 3 ayda bir vurulup hormonlarının bozulma derdi yok. İstediğin zaman çıkarttır istediğin zaman taktır😊
Alparslanmom Ekim ayında 3 aylık iğne vuruldum sonraki ay ilk adrtim 15 gün gecikti şuanda 20 günü geçti azar azar hala kanamam oluyor normal bi adet olmadım ama ben memnunum şimdilik başka binyan etkisi olmadı