yusufcuk Hiç zor olmadı. Kızım yaklaşık 16-17.ayından sonra günde 1 kere emiyordu. Kademeli olarak azalttım en son sabah kalktığında emip uykuya devam ediyordu başka da emmiyordu. Sabah uyandı ve memede süt bitti annecim dedim. İlk an mızmızlandı gel sana sarılayım hikaye anlatayım dedim sustu. Gün içerisinde babası “ ayşe süt bitti dimi “ , gökçe emmiyor kıvanç emmiyor “ gibi arkadaşlarından örnek verdik. İkinci gün uyandığında kendisi süt bitti meme bitti dedi. Daha da istemedi. Arada süt bitti meme bitti emmiyor diyor. Gayet rahat atlattık süreci Allah’a şükür. Bugün 4.gündü