Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 2.5 aylık 20 günlükken gaz sorunumuz başladı saatlerce ağlıyodu ve aşırı kusuyodu ileri derece reflü dendi yani bi emiyo 20 defa kusuyodu nerdeyse hep karnı gergindi vs kilo alımıda az oldu reflüden dolayı ilaçlar kullandık vs neyse sonra biraz toparladı kilosu ama son 1 haftadır kakada mukus görüyorm ayrıca yüzü çok kuru döküntü mü desem kuruluktan beyaz beyaz kabuklar var özellikle kulak arkasında. Aşırı gazlı aşırı gergin karnı kolik mi yoksa alerji mi anlamıyorm doktorada götüremiyorum korona durumundan. Bütün gün ağlamaktan uyumadığı oluyo hep gazlı hep huzursuz ayrıca hırıltılı solunum ve burun tıkanıklığı da var 1 haftadır da mukuslu kaka şuan süt ürünleri diyeti yapıyorm 4 gün oldu ama hala aynı. Relactaz başladım kusmasıda balgamlı bu ara eskisi kadar kusmasada yinede çok kusmaya devam ediyo arasa poposunda isilik gibi şeyler çıkıyo pişikmi yoksa başka bişeymi bilmiyorm çok uzun oldu ama bebeği böyle olan varmı. Ayrıca kakasını gürültülü ve ağlayarak zorla yapıyo