AselinAnnesi33 Doğum yapalı bir hafta oldu ama çok suni sancı verildi o esnada ve doğm sonrası çok şişliklerim oldu özellklr ayak bileklerim ne zamana geçiyor bişe yapmam gerekiyor mu vee bu göbek de kalack gibi yaa😔