Deletedmom229 Kızlar eşim askerde malum durumlar elektrik doğal gaz kira derken ayırdığımız bütçe yetmiyor ben hangi yardım paralarından yararlanabilirim bilenler yazabilir mi
Deletedmom115 Deletedmom229 Eşinin işi ve maaşından dolayı sanmıyorum. Eşim asker derken ama meslek olarak mı yoksa kısa süreli mi ? Eğer öyle durum değişir.
Oglunasikbiranne08 Deletedmom229 2 ayda bir 500 tldi 5 sene önce. Şimdi kaç para oldu bilmiyorum ama cnm. Sosyal yardımlaşmaya basvuracaksn
[silindi] Deletedmom229 asker yardımından yararlanabılıyorsunuz dıye bılııyorum ama baglanması 3 ayı buluyormus malesef 😞
Deletedmom229 Oglunasikbiranne08 sen nasıl başvuru yapmıştın benim kaynanam benim adıma başvuru yaptı imza TC almışlar biz sizi arayacağız demişler sana da mi dediler acaba
Oglunasikbiranne08 Deletedmom229 kaynanan senin adına nasıl başvuru yaptı ki cnm. Ben kendim yaptım başvuruyu. Eşim asker dedim maaş yardımı için geldim dedim. Hemen yaptılar başvuruyu. Eşim askere gitti 1 ay sonra almaya başladım maaşı
[silindi] Deletedmom229 o konuda hıc bır bılgım yok ya kaymakamlıga gıdıyorsunuz ordan basvuruyorsunuz ya ınsallah hemen baglanır aynı durumdan bende gectım cok sıkıntılı bı durum Allahım yardımcınız olsun 🙏🏻
Deletedmom229 Oglunasikbiranne08 ya ben annemlerdeyim gidemiyorum ki otobüs yoktur o yüzden kaynanama söyledim o yaptı benim başvurumu oradaki memurlarda kabul etmiş biz sizi ararız demişler insallah olmustur başvuru benim gitmem biraz zor bu durumda 😔
Deletedmom229 [silindi] ya hiç sorma bu kadar zor olduğunu bilseydim bu zor zamanlarda göndermezdim askere eşimi
Oglunasikbiranne08 Deletedmom229 edevletin varsa ordan bakabilirsin aslında cnm. Bu arada Allah kavuştursun