Hllugr Deletedmom56 1 ay diyorlar ama benimki hem emdiği hemde mama kullandığı için küçük aldık oda 20 günde bitecek gibi değilde o yüzden sordum
Deletedmom56 [silindi] 2 aydır kullanıyorum ben -500 gram diş ve bronşitten zayıfladı. İki ayda 1.300 aldırdı bize canım.
deryata Ecenazim hayır kesinlikle yapmıyor. ben hep hipp kullandım dolayısıyla onla kıyas yapacağım. hipp ağır geliyormuş kakasını bile günde 1 kez yapardı bebelac gold ile 2 3 oluyor. gaz sorunumuz yok. bebeğim iştahla içiyor
Deletedmom56 Hllugr sma kullanıyorum üstünde “açılmış kutuyu 3 hafta içinde kullanınız” yazıyor canım. Hipp kullanmıştım onda da yazıyordu.
Deletedmom56 [silindi] 6 saatte bir 200 cc veriyorum ama bazen hepsini içiyor bazen yarı da bırakıyor. Sen emziriyorsun demi
[silindi] Deletedmom56 seninki kac aylikti evet emiyor ek gidada aliyor 2 saatte bi 180 iciuor emiyor aralardada yemek yiyor
Deletedmom56 Hllugr 8 buçuk aylık canım benim ve hiç emmedi. 40 günlükken 90 veriyordum ama emzirince nasıl oluyor bilmiyorum
Aybarskomm Aptamil kullandık gaz yaptı sma kabız yaptı sonra hipp combiotic e geçtim oda doyurması her saat istiyodu bi kutu 3-4 gün gidiyordu şimdi bebelac golda geçtik memnunum bebeğim 1 buçuk aylık 2 saatte 1 bazen 75 bazen 90 içiyor ilk ay 1200 kg aldık
Nurtalib Ecenazim butun mamaları denedik doktor tavsiyesiyle gold aldik gaz falan yapmadi mama değiştirdiğimizde resmen gazdan kivraniyorlardi bunda oyle bi sorun olmadı
Ecenazim Nurtalib canm bebelac gold nutrikonformu yoksa tek bebelacgold mu gaz yapmayan hangisi hangisini kullanmistiniz