evet İstanbulda öğretmenim, grubumuza böyle bir yazı geldi, sanırım bu durumda iki çıkarım yapılabilir, birincisi bunu yapmak isteyen çok oldu ve böyle bir karar aldılar, ikincisi demek ki okullar uzunca bir süre daha açılmayacak, ben ekim ayında ücretsiz izne ayrıldım ve haziran on beşte bitecekti iznim.. bu durumda bizlerinki de o tarihte olmayacak mı anlamadım.. yani haziranda başladığımızda maaşımız yatar değil mi, tabi inşallah salgın biter de başlarsak