Noor Merhabalar benim çocuğum 6 aylık bir haftadır ek gıdaya başladık daha önce 5 buçuk aylıkken tadıma başlatmıştık . İki gündür kabiz oldu ne yapabilirim acaba ek gıdaya başlayan bebekler hepsinde oluyor mi öyle ?
zeyno4646 Noor olabiliyor kabızlık, söylenen önerilere şunu eklemek isterim kuru kayısı Ve armut kaynatıp suyunu içirin posasını da iyice ezip yedirin bence şifa olsun 🧿