Kizlar 11 gunluk bebegim var bugun sabahdan beri inlior gobegimizde dusmedi daha dun tuzlu kurabiye yapmistim cayin yaninda yiyelim sut yapar dusuncesiyle margarin falan var malum icinde sizce o mu degdi:(yoksa gaz mi nasil gider deneyimlerinjzi bekliyorum :(tesekkur ederim simdidem:(