Tugbaarya
Arkadaşlar bende şunu merak ettim. Oğlumda süt yoktu ama inatla emzirmeye çalıştım boş gigusu çocuk bir yerden snr almıyor . Bir dönem sonra bir kitle farkettim tam 1 sene sonra biopsi ler istendi alınan mereryallsrin az geldi yeniden işlem derken yeniden hamile olduğumu öğrenince yarım kaldı. Snr Dr emzirebikiyirsun kadar emzir bakalım snr na dedi . Kizim pramature olduğundan kuvez dönemi neler yaptım süt gelsin diye mide ilaçları bile kullandım şagdim emzirmeye çalıştım . Derken artık süt iyice kesildi . Bir iki damla çıkıyordu yinede emziriyirum en azından deniyorum .ama almıyor boş olduğu için . Şimdi sagmayi devam ediyorum ama o iki damla süt pompaları bile çıkmıyor bir hafta emzirmeyim sagmayayim o iki damla ancak çıkıyor . Üstelik sagmaya 15 20 dk diyorlar her bir göğüs için ama ben daha uzun uğraştığını zamanları biliyorum ama artık hiç çıkmıyor doğal olarak da bebeğin emmek istemiyor gayret etmeye devam ama sagsamda emzirmeye ugrassamda iki göğsümde de kitle devam ediyor çok yumusaklar süt olmadığı çok belli ama iki göğüs arasındaki bir damar var aşırı belki olmaya başladı sağ göğüs ucundaki damar iyice belirginleşti bazen bebeğimin ağzına bu göğsüm aşırı büyük geliyor . Ve bazen Şaginca kirmiziliklar fark edersin hemşire göğüs ucu yarasına bağladı . Şimdi bu kirmiziliklar devam edince bazen sadece sagiyorum çıkanı içi temizse veriyorum. Acaba bunları gören veya bilgisi olan varmı Dr gittim ama 6 ay snr bakalım dedi Şaginca o kitle gideceksin sözde ama hala orada kafam karıştı birazda bu sit ve sütun sebeb olduğu konularla bilgi alışverişi yapalım
Tugbaarya
Artık sagmayi ve emzirmeyi bırakma durumuna geldim ki sağlık ocağında danisdiktan evet öneriyoruz ama yoksa kendini harap etmenin anlamı yok dedi Dr bir muamma dayım ve sağladığını emziremedigim zaman sütun geldiğini veya göğsün dolu olduğunu anlarsın ya artık oda yok 3 gündür birakdim o kirmiziliklar sıkıntı yapar diye . Artık sürekli geliyor Dr bir ara anne sütünün vücudun oluşturduğu beyaz kan demişti . Bir yerde o hormon salgılanmasına normal kanla karışmaya başlar diye birşeyler anlatmıştı korkuyorum bebeğe vermeye 5 sagiyorum 4 de kırmızılı k var ve sağma sonrası yada bebeğim iki kere çekse elim ayağım titriyor sanki günlerdir aç susuz geziyor gibi snr kendimi toplanan zor oluyor