Cansubasak 20152020 çok ağlamadı iğne bayarken acımıyor da ilacı basarken çok acıyor sanırım o zaman bastı çığlığı ama çabuk sakinleşti
Milandmrc 20152020 merhaba yaptırdık aşıları çok şükür ne ateşi çıktı ne huysuzlandı.. iğneleri bebeğinizi sakinleştirerek yaptırın, sağlık ocağındaki hemşireler tuhaf çat çat yapmak istedi iğneleri