Caninanasi [silindi] metal anam babam tatlı kaşığı kullanıyorum çünkü daha sonraki beslenme sürecinin seyrinde farklılık hissetmeyecegine inanıyorum…
Deletedmom55 [silindi] [url=https://hizliresim.com/5RdrCF][img]https://i.hizliresim.com/5RdrCF.jpg[/img][/url]
Sevgilimmm Deletedmom55 kaşıkla beslerken zor oluyor mu? Biberon dan daha mı az riski var? Bana kaşıkla verirken boğazına kaçacakmış gibi geliyor
Furkansmomy Kesinlikle ve kesinlikle 13 aydır kesintisiz kullandıgım silikon kaşık oioi ben de burdan tavsiye ile aldım o kadar memnunum ki Allahım 😍🤗🤗 kaşık derin oldugundan hem sıvı gıdaları da rahat verebiliyorum ben tabak+kaşık+mama tabagı takım almıstım e bebekten 100 tl link👇👇👇 https://imgyukle.com/i/JWgY7N