Saribidik ne kadar düşüncesiz doktor bende oldu cnm aynısı ama ben eczane teknisyeni olduğum için içmedim bende adet düzensizliği vardı gittim hormon testi için kan aldı gebelik çıkmadı bana söktürücü yazdı ya hocam dedim ultrasona baksanız daha iyi olmaz Mı dedi benim işimi bana mı öğretiyorsun dedi bende ne kadar üslupsuzun dedim çıktım snra başka özele gittim direk ultrasona snra alttan baktı çok şükür sımdı 20 aylıgız 🥰 içtiği işin yorum yapamıcqmmm cnm başka doktora da giysin lütfen anlatın bu durumu inş sağlıklı kucağına alır bir sorun cıkmaz duam sizinle