Hayırlı akşamlar
23 günlük bebeğim var . Devamlı ağlıyor kendini kasıyor. 10 gündür biogaia kullanıyorum ama tek başına etkisini göremedim , durumlardan dolayı doktoruma da ulaşamıyorum. Ek olarak kullanıpda memnun kaldığınız gaz damlası varmı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🏻