1 yasında sabah kahvaltısını yapmadı sonra meyvesını yedı sonra uyudu pılav ve bıtane kofte yedı sonra kek yedı sımdı hıcbısı yemıyo bıberon maması yaptım onuda az içti dıslerı acıyo bellı aglıyo ara ara ıcerken ama nasıl olcak bu bole çorba kesınlıkle ıcıremıyorum makrna elle yıyebılcegı seylerı yıyor sadece gecucımı bu durum 🙄🙄🙄