Taze_annee Canım benim bebeğimde de sarılık vardı değerleri bayağı düştü çok şükür, en son kontrole götürdügümde doktorumuz yinede gözlerinin sarardıgını farkedersen getir demişti. Devamlı besliyorsan yükselmez diye düşünüyorum birde gözlerinin beyaz kısmından anlayabilirsin sararmasına bakarak ben öyle anlıyorum