Deletedmom310 Seymahmet16 bizim.kizda herkesi takip ediyor kahkahalar atmaya başladı özellikle bana daha çok gülüyor annesinin pamuğu 🥰
Seymahmet16 Deletedmom310 arada ses denemeleri yapıyor bizimki 😀 büyüdükçe daha da sevimli oluyorlar içim gidiyor ona bakınca 🤗
Cilek_kentli Seymahmet16 Benim kızım da 1 Şubat doğumlu 🥰 Gülmelerimiz bizim de başladı ve insana huzur veriyor 😊 Bu hafta içi sanırım aşı olacağız. Nasıl gitmeyi düşünüyorsunuz ya da erteleme durumu oluyor mu bilginiz var mı ?
Seymahmet16 Cilek_kentli sağlık ocağından haber bekliyorum canım mecbur götüreceğim Allahtan hemen evimin yanında sabahtan götürüp getirmeyi düşünüyorum
Cilek_kentli Seymahmet16 Ben de haber bekliyorum daha aramadilar. Bize uzak biraz. Aşı yi bede yaptıracağım ama insan tedirgin oluyor yine de