Merhaba tatliş anneler. Kızım 3 aylık emzirmiyorum sütüm yok gelmedi. Mama veriyorum. Yüzünde kızarıklıklar olmaya başladı yün dedik giydirmedik devam etti, yıkarken sabun dedik değiştirdik geçmedi, yüzünde kızarıklıklar var tek çare mamayı değiştirmek kaldı. Neocate Mamayı vermeye başladım tadı iğrenç içemiyor. İçine pekmez koydum . Vanilya şurubu vs şey katmak istemiyorum çünkü katkı maddesi çok fazla. Sizin düşüncelerinizi alabilirmiyim?