Kızlar oglum 7 aylik olacak, 3,5 aylikken sunnet ettirmiştik. Zaten ilk başta farkındaydim ama annem kalbini bozma kızım güzel düşün, guzel olsun demişti. Doktorumuzda daha zaman geçsin güzelleşir demişti ama bencu düzelen bisey yok.
Cok kalin kalmis ve içi surekli pislik topluyor koku yapıyor.
5 yasindaki oglumda boyle olmamisdi çok güzeldi iyiydi yani bu neden böyle oldu anlamadım. Basina gelen varmi.
Birde resim atmak isterimde yasak mı?, sizce olmuş mu olmamış mı?