bebisimbenm Aygunnn bebeğiniz kac aylik acaba bizde aynj problem var ve hala devam ediyor 4 gun oldu tahlil yaptrdik 8ns sonuçlar guzel çıkarda
Kbr Öncelikle geçmiş olsun. Biz de similac kullaNinca yeşil kaka oldu. Hatta çok panik yaptım. 2-3gune bir yeşil kaka yaptı. 3gun boyunca korktum. Onun dışında hiçbirseyi yoktu. Rota virusu aşısını aldım ama Yaptıramadik başka hastalıklardan dolayı. Asi elimizde kaldı birisine verdik artık. Rota virusu olmuştur Diye cok korkmuştum. Sonra arastirinca similac yaptığını anladım. Hipp combiotic mama aldım İki gün sonra Cok şükür eski haline geldi. Yakın zaman da mama değişikligi yaptınız mi acaba
ZeynoEylul24 Aygunnn kakası yeşilse vakit kaybetmeden doktora götürmelisiniz. Yeşil kakalar tehlikeli olabiliyor. Ayrıca bu kadar önemli konuları buraya yazmak yerine doktora götürmeniz daha sağlıklı olacaktır.