Yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. 3 ay 17 günlük bebeğim gece uykusu çok güzel fakat ben hala 3-4 saatte bir kalkıp emziriyorum. Uykusundayken emiyor. Herkes emzirme o acıkınca uyanır diyor ama ben kıyamıyorum 5 günlükken sarılıktan foto terapi gördük hala korkuyorum aç kalır diye ne yapmam lazım tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️