BenMathilda Bebeğim 9 aylık. Cok terliyor su kaybı epey var yani. 200 ml lik su biberonunu 3 gune bitirebiliyor. Ortalama 75-100 ml arası su tuketiyor. Ama yine de bezinde turuncu lekeler görüyorum. İdrari da epey koyu sarı. Ozellikle geceleri az emiyor su da vermiyorum uyudugu icin, sabah kalkinca cisi çok ağır kokuyor ve sapsari oluyor. Bunun önüne nasil gecebilirim?
Babe BenMathilda biraz az iciyor gibi annesi sen de farkindasin zaten.Cisinin kokusundan da anlasiliyordur.Suyun icine 1 2 damla limon sıksan ya da az pekmez koysan.Belki tadi degisik gelirse icer.Bu su meselesinin de azi da cogu da kotu benim kizim da cok iciyor mesela aksama kadar elinde biberon aldigimizda kiyamet kopuyor.Dolada dolasa iciyor.Ben de azaltamiyorum bir turlu
Deletedmom115 BenMathilda Eğer çişinde bunları fark ediyorsanız miktarı arttırmanız lazım. Gün içinde sık sık teklif edin istemez yada tükürür önemli değil siz teklif edin. Emiyorsa zaten sorun değil gece mesela emerse bir de su teklif edin yine. Normalde 9 aylık için sorun olmaz ama çişinde turuncu lekeler görünüyorsanız beslenme azlığı var. Anne sütü de buna dahil sık sık emzirin. Ek gıdadan sonra muhakkak su vermeyi ihtimal etmeyin.
BenMathilda Babe Verirsem içiyor aslında ama bi yudum bi yudum. Biraz daha versem başlıyor tukurmeye. Sizinki de mideyi suyla dolduruyormus 😊
Babe BenMathilda Tukursun 1 yudum fazla icse kardir ver eline bence ayran yapip ver o da olur yogurdunu az tutarsin
brns21 BenMathilda benimkide 9 aylik az su iciyor biberonla uc kez cekiyor sonra içmiyor disilerini kasimaya basliyor biberonl yada tükürüyor emdigi icin telafi ettigini düşünüyorum
BenMathilda Deletedmom115 Genelde regl donemlerimde bu sekilde oluyor. Benim sütüm azalmış oluyor, onun bezi başlıyor turuncu olmaya. Ek gidayi artiriyorum ama bu sefer de su az geliyor sanırım.
Janss BenMathilda Mama ya da anne sütü de alıyor mu? Sık sık teklif içebildiği kadar içsin. Ek gıda sonrası 45dk/1 saat sonra verebilirsiniz.
BenMathilda Janss Yalnizca anne sutu ve ek gida. Ben su cok az tuketiyorum malesef, bu sebeple sütümde de su orani düşüyor sanırım.
Janss BenMathilda Sizin su tüketiminiz süt üretiminize etki eder zannetmiyorum ki içeriğindeki su oranı azalsın. Çok zaman geçtiği için unutmuşum şimdi biraz baktım,her ek gıda sonrası 30cc su vermek gerekirmiş anne sütü ve ek gıda alan yavrulara. Minik fincanlarla başlamıştım ben heveslenerek döke saça içiyordu,belki sizin bebeğinizde o şekilde sever. 😌
Ebruliolmak Merhaba bende yurt disinda kaliyorum benimde doktorum asla su vermemlisin diyordu emzirmiyorum, ama annem ve kayinvalidem vermemi istiyor. Bazen unutuyorum, 4 bucuk ayligiz ortalama günde ne kadar vermeliyim?
Alp_prens Ebruliolmak canım ben o zamanlar günde şırınga ile 2 şırınga çekip veriyordym buda yaklaşık 15 cc falan
isill Ebruliolmak bnmki de 4 bcuk aylik su verme dio ama bezinde turuncu lekeler gormye bsldm netten bkyrm ya ytrsz beslnme yda susuz klmktn oluoms diolr bn de su verp vermemkte ck krrszm sizn nsil beslnio bebegnz bn mama ve anne sutu veryrm bu ara isthsz mama istemyr pk
Alp_prens @bravemumcanım biberon dan veya suluk dan kaynaklı da emmiyor çocuklar chicco suluk alabilirsin onu kuzenim de aldı ve içmeyen çocuk içti
Fatmaklc BenMathilda oo bende cok su içmesinden şikayetçiyim 😂😂 yetistiremiyorum gunde iki üç defa 125 ml lik su biberonunu dolduruyorum