Kızlar bebeğim 4ay 10gunluk 2haftaya yaklaştı kakasini sadece bircay kaşığı kadar yaptı herhangi bir huzursuzluğu yok çok şükür ama korkuyorum sonradan zorlanırsa yaparke diye fitil versem mi doktorumuz 2haftaya kadar anne sütü alanlarda normal demişti..Genel olarak hep geç yapan bir bebek ama bu kadar gecikmemişti