MFD53 Kuzular merhaba 7,5 aylık oğlum var ilk dişlerini alttan beklerken üst ve yandan çıktı köpek dişinin yanından bu durum normal mi ? Doktora da gitmek istemiyorum ortalık virüs kaynıyor bu durumu yaşayan bana bilgi verebilir mi ?
GmzSnn MFD53 yanlış derken bende damakta falan çıktı sandım 🙄 her bebekte alttan başlamaz normal birşey üstün çıkması
Defnemm22 MFD53 ben diş hekimi asistanıyım genelde evet alttan çıkarırlar ama başka yerden çıkarmaları sorun değil benim kızımda üstten çıkardı
MFD53 GmzSnn doktoruna üstten çıkacak gibi dediğimde her dişin sıralaması ayı var yanlış yerden çıkmaz dedi diye yanlış yer dedim 🙄😒
Duyguaslannn Benımde oglum ılk ıkı ust diş sonra yanı daha sonra alttan 2 diş patlattı her bebek farklıdır
1mom1baby MFD53 yanlış değil normal genelde alttan çıkması beklenir ama üstten de çıkabilir kızımda ilk dişini üstten çıkardı sonra bir tane alttan sonra yine üstten hiç birini belli sıralamaya göre çıkarmadı