anne sütü +mama veriyordum meme reddi olmasın diye kaşıkla verıyordum mamayı sonra artık üç aylık oldu büyüdü die dr browns biberonu kullandım ve maalesef bıraktı beni on gun kadar meme reddi yasadım bundan bir hafta önce nuk kaşıklı biberon aldım şuan ondan cok memnunum iki kaşık ucu var deliği küçük olanı taktım mamayı kolaylıkla içiyor ve meme reddini de bıraktı siz de biberon almıyorsa bunu deneyebilirsiniz