Bende 1 hafta önce farkettim. Sağ göğsümde üst tarafta bişey var misket gibi ağrı falan yok ama ne olduğunu anlamış deilim ortalıltan dolayı hastaneyede gidemiom aklıma kötü şeyler geliyor ister istemez bende nabcağımı bilmiyorum yani bide kızım 13 aylık emziriyorum o kadar sütümde yok