Mnli Emircik ben de öyle yapıyorum zeytinyağını az karbonat da koyarsanız daha etkili oluyor üstelik bu yöntemi bana kaynanam öğretti bıngıldağa bastırcak kadar cahil değilsinizdir heralde
Emircik Mnli bastırmıyorum tarakla tarıyorum diyorum kızardı bastırma diyor insanı şüpheye düşürüyor bastırdımmdamı oldu diye
Purple13 Emircik canım benim annem zeytinyağı sürelim demişti olur mu öyle şey demiştim doktora sordum zeytinyağı sür dedi😅 3 aylığız ince tarakla tarıyorum bende azaldı baya. Bastıra bastıra yapmıyoruz sonuçta 🤷♀️
Mnli Bayan bence özellikle uyurken sadece çiş için değiştirmenize gerek yok çünkü genelde altları açılınca uyanıyorlar ve tekrar dalmaları zor oluyor
Purple13 Emircik kızarma olmuyor ama dökülüyor hatta postta sordum burda baya saçı var çok dökülüyor.kundakta giysisinde iyice açılıyor yanlar arkalar