Omay57 Bana yardımcı olur musunuz kısıtlama getirildi ben de memleket deyim izin falan da almıyoruz gitmek için aşı burda ki sağlık ocağında olur mu acaba
YK_ Omay57 evet cnm ben ankaradayım ailem hatayda bi defa orda saglik ocağında yaptırmıştim oğlumun aşısını
Elifceli Omay57 farkli illerde olunca yapıyorlar ailenizin bağlı olduğu aile hekimine gidin ve önce doktorla konuşun hemşireler sıkıntı çıkarabiliyor.
ikizerkekannesi Omay57 istanbulda yaşıyorum ama şuan eskişehirdeyim cuma bende gidicem sağlık ocağına aşı için istanbuldaki hemşireye sormuştum yapılmak zorunda demişti
Cherry Merhaba Ben özel bir hastahaneye gittim ücretsiz 1yaş aşılarını yaptırdım kızımın sende özel bir hastahane gidebilirsin sağlık ocağını bilmiyorum maalesef
Omay57 Cherry teşekkür ederim burası köy ilçelerde de hastane ler kapalı Allah razı olsun cevap verdiniz
Omay57 Elifceli çok teşekkür ederim inşallah var gününe daha sormak istedim olmasa da kötü burda ki anneler şart diyolar o yüzden endişe ettim çok sağol un
Omay57 ikizerkekannesi bende öyle duydum burda ki annelerden de sormak istedim kaldık burda karantina süremiz de vardı bakalım inşallah götürebilirim