Bizim dizi izleme huyuzumuz yoktur, yalnızca her akşam haberlerden önce seksenleri severek izleriz ailecek o kadar iyi geliyor ki bana çocukluğumuza özlediğimiz değerlere dönüyoruz. İnsanların kusurları örtülüyor o dizide mesela vicdan merhamet var mahallede birinin başı sıkışsa bütün mahalle yardıma koşuyor seferber oluyorlar. Sıcak samimi ve içten hiç bitmesin diye bekliyoruz.