obirannee kizlar 13 gunluk ogluk var topuk kani istediler verdik. simdi ebe aradi ve tekrar gelmeniz gerekiyo dedi. hic boyle durumla karsilasan oldumu cok korkuyorum.
Nurtalib obirannee bende de oldu bi sey yuksek çıkmış tam hatırlayamicam olabiliyor demisti ebemiz sonrasi sorun cikmadi hic
Kvrckanne obirannee bizde olmuştu tiroid değerleri yüksek çöktü demişti. Bazen böyle şeyler oluyor demişti. Gittik tekrar verdik çok şükür sonradan normale dönmüştü
Nurtalib obirannee ben bi arastirdim internetten gelisim geriligi falan yazıyordu iste adi neydi onu unuttum ebe olabiliyor bazen dedi bir aylikti tekrar verildi bi sorun cikmadi korkmayin insallah yoktur bi sey
Biskusunannesi Genelde yanlış çıkabiliyor bizide iki kere çağırdılar yine aynı çıkınca hastaneye sevkettiler sürekli kontrole gidiyoruz ihmal etmeyin yinede inşallah yanlış çıkmıştır
2prensess obirannee çok kişide olmuştur biz de yaşadık 2. Sonuç doğru çıkıyor genellikle. İçinizi ferah tutun
obirannee kizlarrr hepinizie cok tsk edrrm. icimi ferahlattiniz. insallah yarinda alinir ve bi seyy cikmazzz