Benimde bebeğimde çok vardı kızarıyordu sürekli iltihap akıyordu . Çapaklanıyordu. Çayla pansuman yaptım , suyla ıslattım , sütümü demedim ( doktorlar önermiyor ) , damla damlattım krem sürdüm hiç biri geçirmedi 4 aylık olmaya 1 hafta kala baktım o gün hiç silmedim hiç çapak çıkmadı ve o gün bitti şükürler olsun . Ellerini yıka göz pınarlarına masaj yap zamanla geçiyor