@Elifc biberon ile veriyorum. İlk zamanlar bende vermedim. Kabız sıkıntımız vardı. Doktor doktor gezdim. En son bir doktorda kızımın susuz kaldığını öğrendim. Mama verdiğin için su verme dediler dedim. Doktor aynen şu cümleyi kurdu siz yetişkinler su içmiyorsunuz diye kızıyoruz ve su içiyorum ama çay içiyorum ayran içiyorum diyorsunuz. Size verilen cevap onlar su yerine geçmez suyun yeri ayrı su için deniliyor değil mi, peki kızında mamanın su yerini tuttuğuna nasıl ikna oluyorsun anne sütü olsa tamam ama mama doğal değil dedi. Düşününce söylenenler de mantıksız bir taraf yok. Aksine aynen de öyle diyorlar yetişkinler için. Zaten biberon ile besliyorsun ona da biberon ile ver İstemezse içmeyecek dedi. Evet istemezse içmiyor gerçekten 🙂