Bebeğim 1 yaşına yeni girdi küçükken çok gazliydi ama 6 ay civarı geçmişti ek gıda döneminde de sorun yaşamadık ama son bi kaç gündür çok huysuz mizmiz ikiniyo gaz yapan yiyecek vermiyorum yemeklerine kimyon koyuyorum sıcak tutmaya çalışyorum ama rahatlık yok ne yapabilirz bu ara hasta olduğu için antibiyotik kullanıyor acaba O mu gaz yaptı ya da karnını ağrıttı var mi byle bisi yaşayan anneler