Dorukum ben aile hekimliğinde hemşireyim beraber çalıştığım bi doktorum bana kesinlikle sudokrem kullan bebeğin olursa çok etkili demişti kendisi çocuğunda kullanmış memnun kalmıştı.doğum eğitimine katıldığım bir hastanedede bana bephantol hediye ettiler madem verdiler kullanayım dedim onu kullandım bephantolde güzel bu bitsin sudokrem alacağım bende