Merhabalar üç aylık bebeğim meme artı mama ile besleniyor. Normalde günde en az 2 3defa kaka yapardı fakat bir süredir 3 4 günde bir anca yapıyor. Yaptığında da rengi yeşil oluyor. Gaz ve sıkıntısı oluyor. 3 4 günde bir yapması Normal midir. Poposuna zeytinyağ sürme mamasına zeytinyağ katma, rezene vs denedim ama yapmadı bugün 4. Gün. Kolay kaka yapabilmesi için tavsiyeleriniz var mı