Canım bende dogdugundan berı kucuk besıkte sallamaya alıstırdım besıkten battaniyeye gectık battaniye de sallaya sallaya ellerim kopmustu besıgı kucuk gelmeye basladı her gece sallıyorum besıkte besıgınde yatırmamaya basladım insan yoruluyor bı muddet sonra koltukta felan yatırdım sımdı battaniyeyle nadir sallıyorum suanda ayakta sallayarak uyutuyorum ayakta sallamaya alıstırıyorum besık sallamaktan iyidir ayakta uyumayan cocuk uyumaya basladı dunden beri bı anda sallamayı kes farklı sekılde uyutmaya calıs unutur zamanla ben sımdı kucuk besıgını bırdaha kullanmamak uzere parcalarına ayırıp sokacam bir koseye kendini kolaylastıracak seylere alıstır derım cunku ben o kucuk besıkte nereye gidersem gidiyordum yanımda goturuyordum zor oluyordu en azından ayaga alısırsa gıttıgım yerlerde ayakta sallar oyle uyuturum memede uyuyor arada bir oyle gecınıp giderım ☺️🤭