Kızlae kızım 2ay 20 günlük normalde üç dört dolu bez alırdım günde ama 3 gündür sabahları bezine dokunuyorum çiş yok uyanınca bir süre sonra yapıyordu günlğk iki bez falan dolduruyordu bugün 12 de yatırdım uyuyor şimdi bezine dokunuyorum hala çiş yapmamış doktoru aradım aç kalıyordur diyor. Devam ederse getir dedi ama eskiden de gece çok emmezdi bugün iki defa emzirip yatırdım 12 ile bu saate 2 defa emdi hala çiş az ya doymasa süt ağxına akıyor memeyi bırakıyor öyle olsa bırakmazdı hep emmek isterdi beden uyurken çiş yapmıyor bu çocuk