Benim oğlumda 3 aylik oldu 1 gibi yatiyo 6 arası 1saat uyanik kaliyo 8 gibi yatiyo 10 a kadar uyuyo 1 gibi uyuyo 3 e kadar uyuyo 5 gibi uyuyo 7ye kadar 10da gene uyuyo 12 ye kadar gene gece 1 de yatiyo arada emziriyorum tabiki kendi geliyo uykusu zorla uyutmaya çalışmıyorum ( çokmu uyuyo acaba ) yorumları okuyunca bi an şüpheye düştüm simdi