Minakanne Bebeğiniz için hangi pirinç ununu kullanıyorsunuz normal pirinç ununu yoksa bebekler için olanı varmı Birde irmik hangisini kullanıyorsunuz
Deletedmom115 Minakanne beyorganikten tam pirinç unu ve bebek irmiği alıyordum şimdi normal irmik kullanıyorum.
Duruu1 Minakanne ben bebekler için sütlü pirinç unu kullanıyorum içine bazen elma rendeliyorum bazen muz bazen armut güzel oluyo kızım tadını çok beğeniyo
Defnemm22 Minakanne canım şöyle yap eğer blendırın varsa ve iyi çekiyorsa normal pirinci blendırdan geçir toz gibi oluyor ben öle yapıyorum
Ozlm-msl Minakanne selam canım instagramda çok iyi iki marka var fiyatları idare eder bi bak istersen ürünlerini ünlüler bile kullanıyor ( eskitadında ve makarnavitma ) buradakiler çok tüketiliyor.
Defnemm22 Minakanne ben normal kullanıyorum bebek irmiği almadım hiç bence çok kasma irmikten zarar geliceğini sanmıyorum yani şeker tuz falan vermemeye dikkat et onun dışında çok takılma bence
Haticeguvenc Minakanne arkadaşımın önerisiyle makarnavitma dan yeni sipariş verdim ( tam buğday unu, pirinç unu, yulaf unu, ruşeym)
Yildizhan Minakanne valla ne yalan diyim kaşık maması veriyorum. Ben daha yararlı olduğunu düşünüyorum. Aptamilin sütlü pirinçli kaşık maması var hemde doyurucu.
Balinannesii Minakanne ben malzemeleri vitmadan alıyorum ama irmik kalmamıştı evdeki irmiği kullandım normal bizden marka.